Pogoji poslovanja

Podatki o ponudniku / prodajalcu:

Naziv podjetja: Tjaša Pustotnik s.p.
Odgovorna oseba: Tjaša Pustotnik
Sedež podjetja: Vinje 37, 1262 Dol pri Ljubljani
Identifikacijska številka za DDV: SI42203333
Transakcijski račun: SI56 0310 4100 0684 011
Matična št.: 6790933000
Podjetje je davčni zavezanec.
Podjetje ni član Gospodarske zbornice Slovenije.

——————

Plačilni pogoji in naročanja:

Ob nakupu v spletni trgovini www.boziceknajasi.si lahko izbirate med naslednjimi načini plačila:

Osebni prevzem – predplačilo na TRR preko predračuna – 100% avans.
Osebni prevzem – plačilo z gotovino v trgovini.
Osebni prevzem – plačilo s plačilno kartico v trgovini (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, Karanta, in BA Maestro,Paypal).
Dostava – predplačilo na TRR preko predračuna – 100% avans.
Dostava –po povzetju, predplačilo na TRR preko predračuna -100% avans (Pošta Slovenije).

“Osebni prevzem” je možen na naslovu našega podjetja(Vinje 37,1262 Dol pri Ljubljani).

Ob oddaje naročila, vas bomo kontaktirali (preko telefonske številke ali elektronskega naslova), za potrditev naročila.

Možno je naročilo preko telefona, na sledečih številkah: 041 879 354

Dostava naročenega blaga:
Dostavo vrši: Pošta Slovenije, GLS

Blago bo dostavljeno na poštni naslov, ki je naveden v naročilnici. V kolikor je naslov prejemnika drugačen, se mora to navesti v opombah naročila.

Račun se pošlje s paketom ALI občasno naknadno po pošti.

——————

Dobavni rok:

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-4 delovnih dni za prevzem po pošti. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti na e-naslov, ki ga boste navedli ob naročilu.
Personalizirane božične video pravljice z voščilom Božička otroku/otrokom pričnemo pošiljati po 1.12.2020.

——————

Arhiviranje pogodbe:

Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na sedežu podjetja Tjaša Pustotnik s.p., Vinje 37,1262 Dol pri Ljubljani. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja.

Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na: info@boziceknajasi.si

Pogodba vsebuje vse člene navedene v skupini [Splošni pogoji] s katerimi se mora kupec strinjati ob morebitnem naročilu blaga.

——————

Veljavnost ponudbe:

Dejansko stanje artiklov se lahko razlikuje od stanja na spletni trgovini, ker je zaloga količinsko omejena. Podjetje Tjaša Pustotnik s.p.si pridržuje pravico, da odpove naročilo tudi, če je le to potrjeno (avtomatsko podrdilo iz strežnika). Stranko obvesti to preko telefona ali elektronske pošte.

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila preko telefona ali elektronske pošte. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja blaga.

——————

Garancija:

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil v garancijskem listu in se jo uveljavlja z garancijskim listom in/ali računom nakupa. Garancije ni mogoče uveljavljati za popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe, neupoštevanja navodil o uporabi izdelka in napak zaradi višje sile.
Vsi izdelki v spletni trgovini imajo garancijo, če je tako navedeno v garancijskem listu. Vsi izdelki z garancijo imajo garancijo uvoznika oz. proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje v Sloveniji. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku.

Za izgubljene podatke ne odgovarjamo.

Za vse rabljene računalnike, prenosnike in komponente velja 14-dnevna garancija.

——————

Pritožbe in spori:

V primeru težav se kupec s prodajalcem Tjaša Pustotnik s.p. lahko poveže preko telefonske številke: “041 879 354” ali po elektronski pošti na info@boziceknajasi.si.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov:
Skladno z zakonskimi normativi Tjaša Pustotnik s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Tjaša Pustotnik s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

——————

Vračilo artikla:

Kupcu pripada pravica, da v 8 dneh po nakupu v trgovinah vrne artikel in v isti ali večji vrednosti kupi katerikoli drug artikel. Artikli morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v originalni embalaži, in priložena mora biti kopija računa.
Vračilo denarja ne velja pri nakupu Personalizirane božične video pravljice, saj je le-ta poslana v elektronski obliki, s posnetim imenom otroka in je pri kupcu shranjena ter je ni mogoče v fizični obliki vrniti.V kolikor gre za napake pri imenu, ki je bil naveden in posredovan s strani kupca ,se kupcu pošlje nov video s popravki.

Če gre za nakup preko spleta kupcu pripada pravica, da v 14 dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Za več informacij glejte: “Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe”.Velja za izdelke in ne velja pri Personalizirani božični video pravljici.Razlogi so navedeni v odstavku višje.

Vračilo artikla za pravne osebe:
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Velja za izdelke in ne velja pri Personalizirani božični video pravljici.Razlogi so navedeni v odstavku višje.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 041 879 354 ali nam pišete na info@boziceknajasi.si

——————

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe:

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@boziceknajasi.si

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne v trgovino ali po pošti na naslov podjetja: Tjaša Pustotnik s.p., Vinje 37, 1262 Dol pri Ljubljani

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 8 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
– za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
– za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam- Personalizirana božična video pravljica z voščilom Božička/vključuje otrokovo ime/imena
– za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
– za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
– zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;Personalizirana božična video pravljica z voščilom Božička
– zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
– blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
– digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf

——————

Stvarne napake:

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
– vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

——————

Uporaba piškotkov na spletni strani Boziceknajasi.i:

Spletna trgovina boziceknajasi.si mora za pravilno delovanje naše spletne trgovine na vašem računalniku zapisati majhne datoteke, imenovane “piškotki” zato, da deluje nakupovalna košarica (hranjenje vsega kar ste dali v košarico). Poleg piškotkov za košarico, pa uporabljamo še Google Analytics statistične podatke o številu obiskovalcev naše spletne strani. Google analytics za svoje delovanje prav tako zapiše datoteko “Piškotek” na vaš računalnik in s tem omogoča pravilno statistično obdelavo vašega obiska na naši spletni strani.